Äntligen LEDIG från allt plugg!

Heej!
Nu så har jag just käkat och jag så lycklig ochså ,eftersom idag så blev alla läxor klara tills imårgon och då så slipper jag oroa mig för att jag inte gjort dem x) Nyss så var jag påväg till Centrum på vägen så träffade jag Zina<3 www.lillabrunetten.blogg.se :)Har saknat dig gumman!

Imårgon så är det knytkalas för min klass i skolan alla ska ta med sig mat så jag hade tänkt att laga god kyckling och göra en smarrig sallad vad tycks?=)Hoppas det blir bra!.
Jag var ochså hemma hoss Stephie där så fightade vi med hennes brorsa haha x)jag kommer slå han nästa gång riktigt hårt!heh.
Sen innan det så pluggade vi klart Engelskan där man skulle skriva om en film ,jag skrev om "The perfect man" och stephie om "step up 2"typ.
Ikväll så hade jag bara tänkt att slappa lite framför tv:en och sen så ska jag ta en dush.
Sorry m jag inte skrivit idag annars men det var läxa och sen så måste jag umgås med Stephie såklart.

Men aja jag skriver lite senare!=)

xoxo
Har inte fått så många komentarer idag ,snälla komentera!<3
puss
Kommentarer
Postat av: ziina//

saknar dig med! <3<3

2009-03-10 @ 20:43:37
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/
Postat av: ziina//

sv : först var det okkej , men lite senare så blev det iskallt!XD

2009-03-10 @ 21:55:59
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0