God morgon

Hejsan!
Jag måste be om ursäkt för kass updatering.
Jag lovar det kommer bli bättre ,men jag har ju plugget och läxor så jag har inte så mycket tid och
sen såhar jag ju vännerna ochså.

Nu kan jag berätta lite om gårdagen;
Jag var i skolan och vi hade Engelska test det var ganska
så svårt eftersom man skulle skriva djur på engelska.
Men jag klarade mig som tur är.
Sen så tog jag bussen hem och såg Talita när jag gick av,
vi stod där och skrattade och snacka om altmöjligt hehe.
Sen så följde jag med henne till statoil (stavning) men vi frös om våra tår
så jäkla  mycket det var is kallt!.
Men nu imårse så vaknade jag 7  och idag så är det Anisas dag att ¨få
klädes väskan så jag ska släpa den till skolan -.- *tungt*
Idag så är Stephie sjuk så jag går ensam till skolan.

Jaja nu så vet jag inte riktigt vad jag berätta mer ,jo jag sitter med en kopp
te haha!.

Ha det bra mina solstrålar!

xoxo
Kommentarer
Postat av: FRIENDS

Hej!

Känner du dig ensam eller mår du dåligt ....behöver du någon som du vill prata med....Fråga vad du vill på min blogg!DU KAN VARA ANOMYM!

2009-03-27 @ 19:23:46
URL: http://slutamobba.blogg.se/
Postat av: camila

Fin blogg --------> komentera eller fråga något www.caamiila.blogg.se

2009-03-29 @ 00:26:30
URL: http://caamiila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0