Hello people!

Hej min kära blogg läsare!
Nu så är jag äntligen framme.
Som sagt så åkte jag båt med Stephie och hennes familj.
Vi hade skit roligt tycker jag  ,men jag är fortvarande lite irriterad
på pengar  spelen alltså dom som man ska försoka få 3 i rad av samma
frukt typ! Jag vann 20 kr en gång men sen så spela jag upp dom.
Det roligaste var att dansa dansmatta och köra bil
och motorcyckel=)
Jag kom på  4 plats på motorcyckeln ganska stolt;)
Men sen så gick vi tll Tax free och köpte godis jag köpte
m&m´s och pringles (chips).

Vi alla hade var och en ett rum (typ)
http://www.edwige.blogg.se/  Stephies storesyster sov själv.
Jag och stephie hade ett rum och Irma och hennes mamma sov i en hytt.
Och jonathan sov med Whitney.

I hallen så mötte vi en (fullis) han frågade massa frågar ,som
hur gamla är ni vad heter ni ,vart kommer ni ifrån.
Jag svarade jag heter Alexandra nilsson och jag är adopterad från
denna familj.Och stephie sa att hon hette Elin!?=)haha
Han var lite knäpp hehe.
Jag och Stephie satt och skohjja och hade det kul.
Vi sprang runt i båten och spelade spel.
En gubbe vann 200 kr !på ett pengar spel som
jag sög på-.- jag ville ochså vinna!
Men jaja jag kanske inte hade sån tur igår då haha.
Jaja nu så jag ganska så trött ,jag käkade mat
nyss och sen så ska jag titta på tv.

Vi hörs lite senare !<3
Pussssssss

PS:Zina din lilla busunge busringer mig vaaaa!?=)hahaha.
(http://www.lillabrunetten.blogg.se/)  är den lilla
busringaren x)
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv;Vet du va det bästa e? Allting e gratiS. Hotel,flygstol,mat o.s.v ingår. Och den som vinner bestämmer tar jag kontakt med så bestämmer vi vilket datum vi vill åka. Det är ett sånt fripass :). A det blir den första gången för med mig =)

2009-03-24 @ 19:44:46
Postat av: Erica

sv; haha okej :p. Du får hoppas på det bästa =)

2009-03-24 @ 20:02:24
URL: http://ericaradings.blogg.se/
Postat av: ziina//

hahaha , alltid!! <33

2009-03-24 @ 21:19:48
URL: http://lillabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0