Lili&Susie och EMD.

Hejsan!
Idag så åkte jag och mamma till v-by för att köpa brunkräm och en ¨såndär pudergrej.
Vi gick till Åhlens och köpte det ocxh sen så gick vi till (K:f5) stavning x)
Där så såg man en super lång kö till EMD det var en MASSA folk som villa ha signerade skivir=)Jag skulle jätte gärna villja ha det fastbdet var ju en sån lång kö=/.

Fast sen så sjöng dom hära ,fan vad hette dom nu igen!?En kort tjej och en till de sjöng typ  Baby Baby....lalalala x)haha iallafall de sjöng.

Sen så sjöng Lilli och Sussie och de var faktiskt bra!=)
Det kändes lite ooo kändisar haha!

Fast om det var TH då skulle jag hoppa över staketet!haha =)<3
Jaja sen så gick vi runt och tittade på skor i Wedins eftersom de vill bli av med allt så då var det typ ett par skor som kostade 199 och sen så dela man på de altså 100 kr och sen så fick man ta ett par till skor gratis!=)ganska bra ,men de
Fanns inte riktigt fina skor och det fanns
så himla lite ochså.Sen så var vi i
Mc donalds.


I bussen så såg jag Stephie fast jag och mamma hade ganska så brottom så vi kunde inte stanna och prata men jag kanske kommer vaa med henne sen eller vi ses
iallafall imorgon1=)

Dream Mousse liten: 79.
Face powder....: 19 kr.

Vi hörs!

Xoxo
Kommentarer
Postat av: Bexx

Åhh, jag och min kompis skulle också ha åkt till Vällingby, men vi glömde bort och sen va de för sent :(

Va de kul!?

Lägger till din msn ? =)

2009-03-15 @ 18:22:31
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: Bexx

Tack ;) ja gör de =)

Kraaam <3

2009-03-15 @ 18:25:19
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0