Lilla musen i pianot...

Hejsan gott folk!
Idag så var jag på tonår som är i kyrkan idag så va det pyssel ,vi hade det riktigt kul!=)

Men plöttsligt så skrek Stephie AHHH EN RÅTTA! alla bara var? sen så gick vi mot pianot och där så hörde vi den sen så lyste vi med stephies mobil ficklamapa och såg att det var en liten mus men sen så såg msan att det var en massa med mus skit i pianot eftersom den hade sitt lilla bo där och det visste inte vi.Men iallafall vi försökte få ut den men den var så snabb hela tiden det var liksom omöjligt, sen så hoppa den in bakom elementet.
Och jag lovar vi försökte få ut den där ifrån skit länga vi vill inte döda den vi ville bara lämna den ute ,men annars så får vi vel lägga råttfånagre för den akn ju inte vara i kyran...

Aja vi hade det supermysigt vi satt och fikade och snacka:)
N när jag kom hem så var min mormor och hennes syster här och hälsa på de hade med sin lilla katt på en månad hit för att hälsa på eftersom min mormor kan inte ha den hemma hoss sig så vi kanske ska ta över henna ,katten heter Molly och hon är så himla liten jag ska visa en bild men hon är ju supersöt!<33
Saga och Oskar är ganska så nyfikna nu (de e mina katter) för er som inte vet x)

Nästa vecka på tonår så är det Taco kväll ,ni som bor i hässelby som är 95 (jag är 96 men de lät mig och stephie endå)Fast bara på taco kvällen sen så kan vi börja på tånor i Maj sen igen=)
Ni kom komma till missionskyrkan kl 7 varje fredag och det kostar att vara medlem men jag lovar det är riktigt kul!=)

Men aja vi hörs kanske lite senare ,om inte så hörs ni imårgon "like always"
<3

xoxo

ps:Är det okej om jag visar er bilder på Molly imårgon för just nu så orkar jag inte överföra=/?<3
Kommentarer
Postat av: Amiee

Hej!

Söt blogg (:

Hur mår du?

Kram

2009-03-07 @ 06:44:35
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Veravarnamnet :P

älsk:)

ps.glöm inte bilderna;).ds

2009-03-07 @ 09:03:33
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Aminata

sv: taack du har också en fin blogg!

2009-03-07 @ 14:14:44
URL: http://aamie.blogg.se/
Postat av: Veravarnamnet :P

:P ?? ! du skicka en tom kommentar till mej:S hahah xD

2009-03-07 @ 17:25:07
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0