Lunes

Hejsanhejsan!
Nu så sitter jag här hemma efter en lång stund i vällingby med käre Stephie.Vi gick runt i v-by ett tag efter skolan och tittade i Gina h&m m.m .Sen så blev vi trötta och började åka hem.
igår så var jag ju hemma hoss mina kusiner och därför skrev jag ingt igår :s
Men nu så sitter jag hemma med finfrarna på tangentbordet i högsta hugg !!hehe så nu så ska jag försöka skriva ganska mycket:)

Aja idag i skolan så hade vi vanliga lektioner ,fast imårse så var jag tvungen att vakna ganska tidigt ör att åka till skolan eftersom jag var ju i stan i Hornstull .Så jag tog buss 4 till Fridhemsplan och sen så åkte jag vidare till Vällingby.
Sn så var Stephie så gullig så hon kom med min väska så jag skulkle kunna ha mina böcker för jag glömde den igår hihi.Sen så har jag typ blivit lite beroende av zoo klubborna så dom har jag köpt många de senaste 2 dagarna.
Men ialla fall kusinerna och jag var ute och hade pckninck och käka godis fast jag kan säga en sak ,det här jävla piss vädret i stockholm gör mig arg! kan det aldrig bli sol?! :p
Men man har ju hört lite rykten om varmt väder snart så man får hoppas på det bästa.
Men jag har en resa att se fram imot ,jag ska åka till Serbien nu på påsklovet så det ska jag bli "varmt" hoppas jag för i Serbien är det varmare ,i sommras när jag var där så var det typ 48 grader fast då så kunde man ju såklart inte vara ute för  annars så blirr man grillad hehe.
Sammasak i spanien så är det as varmt på somrarna. Jag ringde till min  moster Linda och pratade med henne och hon sa att det var 25 grader i Granada i spanien redan :) shiiit jag bara längtar tills jag åker dit.
Fast 08 när jag var där på flygplatsen så kom min rosa nya resväska fram på rullbandet helt stutsig :( typiskt ! Och min förra kom tillbaks mett ett hjul -.- så man fick släpa den hem ;p
Det känns som om det är första gången jag har skrivit någorlunda mycket text ,nöjd för annars brukar jag vara lat och inte skriva så himla mycket men ni kan ju säga om det är roligare med lite kortare texter eller längre.

Men nu så ska jag inte skriva mer för jag börjar känna hur mina händer får ont.
Jaja  vi hörs lite senare.
Nu så ska
jag kika
igenom
alla bloggar jag brukar kika in på vardagligen.

PussOkram

Denna tjej vann Eurovision lalalala  förra året :) Goooo Serbien inte för att jag kommer ifån serbien med min bror gör det fast vi har inte samma pappa.


Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0