Alexandra have it relly boring!

Heej!
Nu så sitter jag här hemma *som vanlugt*Och har inget
att berätta till er förutom att jag har det tråkigt!
Iband så vet jag lixom inte vad jag ska skria men
Ikväll så kommer svaren på frågestunden så snälla fråga
för jag har inte fått så många frågor :( "sad face" .
Men det är några iallafall.
Vet inte vad jag kan riktigt hitta på ,på dagara.
Kanske man ska ha en hobby? Jag ska börja dansa
iallafall när danskolorna börjar om igen.Och då så ska
det fan inte vara någon skit dansskola inte , jag ska
åka in till stan och dansa om jag msåte.För dans
ligger nära hjärtat mitt! ;)I love to dance.
Jag har dansat street dance en gång i tiden haha.Det
var grymt kul.
Men nu på dagarna så sitter man bara hemma och
har det så fucking tråkigt. I can´t understand it.
Men jaja nu så ropade mamma nyss och fråga

ifall jag ville följa med till Centrum.

And my answer is YES..


Peace!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Vinn ett armband från cocoo.se på min blogg!!

2009-05-08 @ 19:24:03
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0