At grandmas place.

Heej!
Nu så sitter jag hemma hoss min mormor.
Jag ringde min mormor och frågade ifall jag kunde komma och hälsa på henne och det var OK så jag åkte till Fridhemsplan och sen vidare hem till henne.Bussem tog typ 30 min att komma eftersom jag missade den precis.Men 4 buss kom snabbt.Nu så känner jag hur kroppen börjar klia av solariet. Imåegon så ska jag sola igen hehe ,kanske riktigt tidigt att sola igen efter en dag men jag har hittat ett skit billigt ställe här i Hornstull och då tänker jag att passa på att sola kanske 20 minuter imårgon. Nu så har jag lärt mig att sätta på Solariumet. Det är bara att sätta in pengar i en box, tänk att jag kunde vara så dum igår haha! Idag eller igår har jag inte fått några komentarer vad har hänt med er?:(
Men på tisdag så ska vi åka och bada med klassen och då så ska jag inte vara krit vit haha. Nu så har jag lite vitt runt om ögonen tack vare ögonskydden. Men jag ska ej sola mer gånger sen kanske 2 gånger i månaden eller inte alls, för nu är det sommar.

Nu så sitter jag och tittar på Whipe out och det är ganska så kul ,tittar inte så nogrant hehe.Men ikväll så kommer  Talang och dte ska jag se. Just nu så ligger mormor och sover så jag måste vara ganska så tyst. Det första min mormor sa när jag kom in var
- Vad brun du är i ansiktet ,vart har du varit?

Det är posetivt ,det betyyder att jag verkligen blivit lite brun=)
Men jag måste tänka på att det inte alls är bra att sola! Så om
jag gör det så blir  det väldigt sällan.Men vad har ni gjort idag annars då?

Puss
/Alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0