Hatar måndagar

Heej!
Nu så har jag nästa precis kommit hem ifrån att vara ute med Anisa och hennes
storasyster Jasmine ,det var  as kul först ¨så var vi i hässelängen.
Sen så bestämde vi oss för att åka till mig och sen så var vi här i Villastad en stund.
Senn så när vi skulle tillbaka till fom så skulle dem 2 planka in på bussen ,först när vi hade väntat typ
i 20 minuter s¨å kommer bussen. Men bakdörrarna öppnades inte så det var kört.
Sen så börjadevi tänka hur fan ska dom komma hem!? vi väntade och väntade och väntade
till nästa buss sen så frågade dem istället ifall de kunde åka med och så snäll som han var lär han dom.
När vi kom fram till hässelbygårds centrum så var det typ ett bombat ställe där en tant hade typ tänt eld på så
allt var bränt. Sen så var vi ute och åt Lasagne och satt och prata och skratta. Och klappa feta katter x)
Efter det så gjorde vi en makeover på Anisa haha! Och sen så åkte  jag hem.
Det var en superrolig dag, jag ska träffa dom imårgon med.
Men gaaah jag längtar tills på fredag!!!!!!!!!!! GRÖNA LUND:)

Men puss på er
Kommentarer
Postat av: Lizzy - The one & only!

jodå med mig ä det kanon bra! :)

2009-05-24 @ 23:08:18
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0