MYS!

Heej!
Nu sitter jag bara och har tråkigt som vanligt:(
Men ikväll bli det mys:)chips godis coca cola och
kanske ska hyra en film sen eller så ser vi vad
som kommer på tv.

Vad gör ni just nu? Och vad ska ni göra ikväll?:D

Nu så sitter jag och tänker på hgur kul det ska bli
att få lov (sommarlov) och sen åka till Italien och
träffa pappa och min lilla bror Ricardo som jag aldrg
har träffat. Och sen så tänker jag ochså på hur kul
det ochså kommer bli att åka till spanien. Träffa
Linda min moster ,sola träffa annan släkt. Äta god
mat m.m  . Och sen så tänker jag på Delin ,Delin är en
tjej i min klass som har åkt till iran idag! :D kommer  sakna
henne oerhört mycket <3<3<3 Ha det så kul i Ira gumman!

Men vad ska ni göra i sommar ska ni åka utomlands eller
kanske stanna hemma i sverige? Berätta ,det är kul att veta!:D

PussOkram
/Alexandra

Spanien.

Italien ,en bild på Colusseum.






Se hela bilden
Och sen Delin är i Irak
eller Iran ??Kommer inte ihåg
haha<3

/Alexandra
Kommentarer
Postat av: Pirkko Sori

JAg förstår att du längtar efter sommarlovet!

Måste bli jätteroligt att träffa lille Ricardo, din andre lillebror!

Brukar Du svara till dem som kommenterar ditt blogg?

kram mummi

2009-05-20 @ 23:28:42
Postat av: Mummi

I dag har du inte skrivit något nytt men hoppas det blev en trevlig dag till slut med allt snask!

jAG SKULLE INte orka svara till alla separat men min stat.kurva ser bra ut!

Vi var på Paulas stuga, ska nu ringa till din mamma!

2009-05-21 @ 22:32:49
Postat av: Carmen

Äntligen fredag!

vilket innebär... ännu en fredagsfräckis1 Wohoo!

2009-05-22 @ 10:19:37
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0