School Host

Heej!
Nu så sitter jag och Stephie i datasalen och vi "städar" men det gör vi inte :s Haha en lärare
sa ,Okej jag går nu så får ni städa här be sen en lärare att låsa.
Varenda gång vi hör någon gå förbi så stänger vi av skärmen och låtsas städar haha! *smarta *JA ; )
Idag så hade vi orientering på jumpan så himla tråkigt.Efter det så gick vi hem till Alice på lunchrasten , fett
fint hus asså!Värsta villand med bastu m.m  det var super fint!:)
Nu så hör jag någon bäst att stänga av skärmen :s  
Aja men nu så sitter vi här och läser olika bloggar.
Men nu så orkar jag inte skriva mer.
Vi hörs sen när jag kommer hem.

xoxo

ps: School host är nar man inte behöver gå på lektioner och sen så städar man skolan.
Jag och Stepohie är school Host idag för skolan, vi fick städa matsalen i fucking 2 timmar.
(Förlåt för mitt ordval) Hehe.

<3<3

 
Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv; Jodå, det är fint :)

2009-05-05 @ 15:28:23
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0