Solat

Heej!
Nu så har jag kommit hem ifrån att vara
i solariumet. Det var skönt att bara ligga där.
Det kändes som om man var utomlands i 12 min!
Haha :)Ne men det var skönt. Jag hade på mig dedär
man ska ha på ögonen fast det ramla nästan av hela tiden.
Man blev inte så jätte brun med ganska så vit rand fick man.
Jag ska sola igen så måndag och då ska jag ta 20 minuter.
Eftersom på tisdag så ska vi åka och bada med skolan och man vill
väl inte vara en blekfis haha x)
Men nu så har jag lite huvudvärk kanske utorkad så jag sitter och dricker
vatten.
Jag hade föväntat mig bli mycket brunare men man måste sola flera gånger för
att bli brun. Men det tänker inte jag göra.Jga kanske kommer sola 2 gr till sen så är
det ju sommar och då ska man till Italien och spanien och där så blir man garanterat
brun.

Har ni solat solarium någon gång?? Hur länge solade första gången?

Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0