Sömntutan Molly

Heej på er!
Nu så vaknade jag av att Molly låg mredvid mig och sov
sånt älskar jag när mina katter sover bredvid mig det är så
gulligt!:) Aja nu så är det sol på våran uteplats så jag ska kanske
ta och sola lite. Men just nu så rinner det massa vatten från en
äcklig  matta som hänger från någons fönster och sen så droppar det
ner på våran uteplats och så får man inte göra igentligen för nu får vi alla skitvatten
ner till oss :s men iallafall Saga kom nyss in med en fjäril som var skadad i ena vingen och led:(
Så jag var tvungen att döda den för den skulle endå inte klarat sig:( :( Sen så åt Saga upp den :s
Growst.
Men Idag så ska vi åka till v-by och se Hannah montana the movie som vi igentligen skulle se igår
så det kommer bli kul!:)och sen så ska  Stephies familj grilla och Stephie undrade ifall jag ville grilla
med dom och jag sa självklart x)
Men nu så måste jag klä på mig och käka frukost.

Xoxo


bild 1 : Molly sover .
bild 2 : På våran uteplats "sommar" :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0