Sova på uteplatsen.

Hej!
Jag vet inte varför texten blev så HIMLA stor??Men aja skitsamma.
Som ni ser i rubriken så ska jag och Stephie sova på min tomt under natten.För Stephie får inte sova över hos mig igentligen av hennes pappa men hon får det av hennes mamma såjag och Stephie sa att det var ett skolarbeta som går ut på att man ska övernatta i "naturen" .But thats not true hehe.Men iallafall fan vad jag stör mig på den stora texten , jag råka trycka på något och sen så blev det så här stor fet j*vla text! x) Nu så kommer det vara ett långt inlägg.eller det kommer se ut som det.
Men aj jag skriver sen när den feta jäkla texten fösvunnit.

Puss

Kommentarer
Postat av: sivan

Klänning ska du ha på dig gumman!!!den är ur snygg!skorna också !!!!

2009-05-11 @ 17:03:49
URL: http://whineup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0