Stranden.

Heej!
Idag så har det varit skit varmt väder!
Iallafall eftersom det var varmt väder så  gick vi till stranden och badade. Plötsligt så ropar en kille och ber mig kommA fram till honoms kusin ,det roliga är att jag känner den ena som bad mig komma och sen så frågade.
Den andra killen ifall jag var singel och jag bara "aa"??  Sen efter en stund ropade dom typ igen och frågade ifall jag ville bli ihop med killen. Och jag känner Ena pjken som var kusin med den som ville bli ihop med mig tänker inte säga något namn här inte hehe.. HAHA, jag sa bara jag känner inte dig. Sen så frågade han mn om du kände mig då ,jag svarade bara kanske.
Men han var inte ful x)han var fin.
sen gick vi hem och nui så har jag nyss varit i åkermyntan och handlat mat. och energydricka. Gott!
Men jaja har blivit ganska så brun.
Men imårgon så ska jag ochså bada:)

Puss på er!
Lovar att blogga mer.

sv, till Erica lärare. Tack:) Ne jag tror inte jag kommer börja igen för skolan som jag går i är bra.
Kommentarer
Postat av: Annabel

Hej Alex! Såg dig i fredags typ, men hann inte snacka så mycket. Om du har MSN, adda min då på bellstar[email protected].

Vill du kanske träffas? xO

2009-05-30 @ 22:10:31
Postat av: Bexx

sv; haha aa ja vet ;)

det är bara bra med mig

kram <3

2009-05-31 @ 11:40:32
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0