Svaren!

Hej!
Nu så kommer svaren.
Nästan inga fårgor:( Hehe x)
*torr blogg*

1:Hur gammal är du?=D
   Varför började du blogga?
  Du har en jätte bra blogg.

Sv:Jag är 12 år.
      Jag började blogga för jag
tyckte att det verkade kul.
Tack =)<3

2
Vad tycker du om Kissie?
  Gillar du min blogg?
   Tar jag fina foton (a) ?
  Varför är Stephie din bästis?<3
  Gillar du att blogga?
  Vad tycker du om Kenza?

Sv: 1:Jag tycker inte att kissie är så
platig som många tycker! Jag läser hennes
blogg dagligen och jag gillart den.

2: Ja Vera i like youre blogg!:)
3:Ja kanske du är en framtids fotograf!
4:Stephie är min bästis för hon  är rolig att
vara med ocvh att jag kännt henne i 3 år<3.
5:Ja, jag tycker om att blogga det  är kul.
Men ibland så vet man inte riktigt vad man ska skriva.
6: Jag vet inte jag läser inte hennes blogg.
7:Kenza verkar vara en rolig tjej :)Och jag älskar hennes
blogg!



Det var frågorna nu så sk ajag gå och titta på Talang=)
Pussss

Kommentarer
Postat av: caroline liikamaa

fin blogg

2009-05-08 @ 20:32:20
URL: http://carolineliikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0