Vad världen är liten

Heej!
Nu så har jag äntligen kommit hem ifån skolan, jag är aaasss hungrig
för i skolan så var det äcklig potatis med biff Euw!Så jag åt sallad.
Så nu så ska jag äta en macka.
Iallafall som ni ser i rubriken så tycker
jag att världen är liten "talspråk" Eftersom en denna tjejen  Bexx som finns i mina
länkar tror jag att jag såg henne i bussen på väg till skolan, och sen så såg jag henne
i skolan med x) Vi som har pratat på msn och allt och hon akske går i min skola!? läskigt haha.
Men iallafall hur har eran dag varit??
Puss
Kommentarer
Postat av: Pirkko Sori

TAck Ale för kommentaren! Du är så flitig att skriva, jag skiver bara på kvällen. Du skriver också så lättsamt,det borde jag lära mig!

Fortsett att skriva,det är ett bra sätt att föra dagbok! KRAM/mummi

2009-05-19 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0