Bakar

Heej bloggen! :)

Håller på att baka kladdkaka just nu :), jag älskar verkligen det.
Det är så enkelt ochså hehe, och det går snabbt.
Men iallafall vad tänkte jag skriva hmm? Ne jag kommer
inte ihåg hehe, men iallafall ikväll ska jag bara slappa
framför tven och ta det lugnt. Idag i skolan var jag skit
trött, Anisa såg det hehe hon sa att jag såg död ut.
Kanske sant, gäspade ju hela tiden!. Men iallafall
måste se America´s got talent idag med så ja, jag
kommer vara trött imårgon ochså. Imårgon så ska jag ta
vacsin mot svininfluensan!! Jag är jätte rädd för nålar, mest
smärtan inte när självaste nålen går in. Men hjälp kommer fan
ta 1000 år för dom och få mig göra det hehe ;).

Shiit glömde kladdkakan i ugnen nästan, måste ta ut den! 
                       Vi hörs när vi hörs ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0