Heej bloggen! ♥

Kom nyss hemifrån skolan, imårse så vaknade jag försent! Hade det skit stressigt
men som tur så kom jag inte försent.I skolan så hände det inget speciellt. Det enda
som var bra var i matten nä vi tittade på Numb3rs... bättre en lektion hehe. Men iallafall
efter skolan så åkte jag hem med Stephie och Anisa. Eftersom Stephie var sjuk när vi fick
våra blommor så fick hon dom idag i en flykkartong, det vägde skit mycket! Så jag och Anisa
hjälpte henne. Sen gick Anisa så det var bara jag och Stephie som bärde... Jag garva skit mycket
jag kunde inte hålla mig. Hela saken var så patetisk att vi gick runt med en flyttkartong och folk
titta haha, men jag hjälpte Stephie hem med den sen så gick jag hem. Idag så skulle jag till
Vällingby men mamma är inte hemma. Men får åka imårgon istället. Men det är iallafall skönt att
det är helg! :). Jag är verkligen helt jävla slut!. Men snart är det väl jullov? (är det någon som vet villket datum?).
Men nu så ska jag kika runt i lite bloggar, och sen så hörs vi lte senare!.
kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0