Flummiga!

Hej blogg! ( Känns som om jag alltid skriver så hehe ♥ )

Men hur mår ni? =) Jag mår iallafall bra, I skolan så var det boring, men på
sista lektionen var jag Stephie och Anisa helt wild, vi snackade våra egna
språk hehe ;) Vi fattade inget vad vi sa till varandra, Stephie försökte snacka
spanska, men det enda hon kunde säga var "Kolla mitt liv, jag har sex med katter"
Haha och Anisa snacka om sina kossor m.m haha. Nej, men det var kul. Sen så
slutade vi och då så kutade vi till bussen men vi missade den precis, hatar när man
ska se bussen åka!Men tur att bussen kom sen. Iallafall i vällingby så garvade vi ihjäl
och så jäkla mycket, Stephie såg en man som var skiit lång med värsta afrot haha! x).
Stephie garvade och jag och Anisa bara undrade vad fan hon skratta åt, sen när vi såg
vad så garvade vi ochså haha! Hoppas mannen inte såg oss hehe. Men iallafall Stehie
gav "fejk" örfilar till Anisa och jag filma, men synd att jag filma med min mobil :/ jag
har inget USB till den så jag kan inte visa, men kanske om jag skickar till Stephie.
Men iallafall kom hem nyss.

Nu: Ska äta mat snart, snart&snart kanske jag inte kommer hinna
            ska följa med Stephie till hennes Cheerleading 
               , det ligger vid min förrförra skola Mariaskolan, i stan
                   men jaja det är om typ 45 m vi ska börja åka ♥

(google)
Ps: Hoppas Stephie inte knäcker sina chickenlegs haha!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0