Jag som såg fram imot det...

Hej bloggen!

hur mår ni idag?, jag mår iallafall inte så himla bra efter tandläkar besöket.
Jag såg fram mot det eftersom jag älskar att gå till tandläkarn, men idag
så skulle jag till en privat tandläkare för att jag ska få tandstälning i Januari.
Men JÄVLA hora :p jag hade till tandläkare! Svär!
Hon kommer till mig och säger- Dina tänder kommer aldrig bli bra, dom kommer
aldrig bli perfecta. Sen så kan du få hål och tandlossning i värsta fall men det händer
inte ofta. Det gör ochså jätte ont att ha tandstälningen, speciellt de 4 dagarna efter du fått
den. Jag ser at du har lite kort överläpp, det kan man fixa med plastikoperationer, och din
haka kan man skära lite i så den kommer mer frammåt.
Vad är det för tandläkare?! Vafan jag vet jag har lite kort överläpp och jag ska träffa
en kirurg som tandläkaren bad mig att göra. Kanske så kommer jag få operera käken
så den kommer fram, Ush är så himla rädd. Men att tandläkaren börja förklara hur kom
gör att dom sågar och så... Men kommer bara få plastikoperationen  om dom anser att
det inte bara är skönhet utan att jag ochså behöver det, annars så gör jag det när jag
är äldre men då kostar det en hel del ochså.

Men iallafall tillbaka till ngåot annat, idag i skolan så var det skit tråkigt.
Efter skolan s mötte jag ju upp mamma och sen åkte vi till tandlärn och
sen hem. Nu så sitter jag och mumsar på en chokladboll och cola.
Men vi hörs sen! :) Ikväll kommer Glee och kl 20:00 om jag har rätt så
kommer det ett program om en storformad kille om man kan säga så x).

Kram!
Ps: My camera is ALIVE! :) behövde bara ladda den, vet nte hur den
böja funka igen, men är skit glad! :D

Kommentarer
Postat av: anisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!! vad var det jag sa ! juste vem var det som inte lyssna på mig!

2009-11-26 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0