Knytkalas

Hej på er alla!

Nu så har jag precis kommit hem.
Stephie är ganska så ledsen eftersom hon tappat bort en sak.
Men iallafall var i vällingby med Stephie och Talita, vi väntade
på att hennes tåg skulle komma och sen gick hon...och våran
buss såg vi åka förbi och nästa skulle ha kommit efter 25 min.
Så vi åkte till hässelbystarn/ eller gård kommer inte ihåg..
Sen åkte vi tillbaka till väliingby och tog bussen till sist.
Nu så ska jag åka till knytkalas med klassen -.- Pallar inte
men jag har endå bakat och lagat mat så jag går bara.
Stephie ska åka tsm med mig, måste börja gå nu.
det börjar 18:00, så vi hörs när jag kommer hem.
Ska ta med mig kameran så det blr nog lite bilde=).
Ps: Hatar folk som ljuger...

Hugs!

 

Kommentarer
Postat av: bella

Hej, fin blogg du har :) Vill du ha fler läsare? Tryck på länken och registrera dig, då får du garanterat fler läsare.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=bellasnow

2009-11-24 @ 18:36:25
URL: http://bellasnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0