Måste

...nog börja gå och lägga mig nu, kl är 22:46.
Men iallafall, har precis fönat klart håret, det är
skit jobbigt men jag hatar att ha mitt hår lockigt
som det är naturligt så jag brukar föna eller platta.
Idag så gjorde jag lite lockar på slutet av håret eller
vad man ska säga, men imårgon bitti kommer det säkert
att vara förstört hehe. Men kanske fixar till det snabbt på
morgonen. Men iallafall nu så ska jag bara gå och borsta
tänderna och ta på mig pyjamasen. Imårgon är det skola
gaah jag orkar verkligen inte!. Snart är det lov (?).

Btw, på tal om hår så måste jag ringa en agentur för hårmodeller
jag skicka in bilder till dom och dom bad mig att jag skulle ringa imårgon :).
Hoppas dom tar mig då.

Kram!


Kommentarer
Postat av: ♥ Linneaa Fäällman

Hejhej ! :) Linnea Fällman här !

Jag skulle verkligen bli jätte glad om du röstade på mig här:: http://blondinenfrida.blogg.se/2009/november/finalisterna.html#comment

Jag är bidrag nummer 3. :) Hälsa gärna dina vänner om att dom får gärna rösta på mig :) . Aja, Ha en jätte fin kväll sötnos :)



OCH ! Om du har en blogg, och röstar på mig, så länkar jag dig i ett inlägg på min blogg ! :)<3Tack.

2009-11-22 @ 22:59:48
URL: http://linneafallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0