Sitter hemma

Heej alla!

Hur mår ni? Jag mår ganska så dåligt, börjar känna att biverkningarna av vacsinet kommit.
Har otroligt ont i huvudet, och ont i armen som fan!. Men jaja, så jag stannade hemma idag.
Men imårgon så ska jag till skolan. Kan inte vara hemma så mycket går i 7:an det är inte
bra att vara hemma, man missar mycket. Men iallafall men idag så hade jag bara tänkt att
slappa, ska titta på tv vara på datan lyssna på musik och ja. Det är så himla dåligt väder ute.
Men iallafall ska slänga in en Pizza i ugnen och äta lunch. Men ialafall jag får lite ont i armen av
att skriva så ni får ha det bra så hörs vi lite senare!.
Kram ♥



Som ni ser så tog jag hål i läppen för kanske 2
veckor sen men sen så var det så himla störande
att ha ringen i, man kunde inte äta så himla lätt.
Sen så fick mamma flipp när hon såg, så jag tog
ut den kanske efter 2 dagar. Kanske kommer göra
om den när jag är 16-17, nu har den stängs :(, men skitsamma
hehe. Kommer kanske ha ett litet ärr men den syns inte.
Så nu vet ni, berättade aldrig hehe.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0