Sitter...

´Hej Hej !
Sitter och äter kladdkaka hehe x). Iaffallfall var ju i skolan idag, helt jäkla
trött nu. Men endå så försöker jag få Stephie att hänga med och se 2012 hehe,
hon är lite sjuk och så, men jag vill inte gå ensam haha, fett tråkigt liksom! Men
jaja väntar på att hon ska ringa mig och svara om hon ska eller inte. Annars går
jag imårgon med mamsen hehe. Men jaja i skolan var det skit tråkigt som vanligt...
Inget händer. Men a nu så är jag hemma. Idag är det fredan oh det är helg! :) & Idol,
oh sen ett program, kommer inte ihåg vad den heter med den handlar om folk som ser
deras framtid.
Men a ni får ha det så bra!
slänger in en dagens fråga mitt  allt hehe ;).
Om ni sett 2012 tidigare idag, vad tyckte ni om den? (många har inte sett den för det är premiär idag). Bara undrar, den är säkert skit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0