-

God kväll mina kära läsare!

För ett tag sen så tog jag ett bad, och jag somna nästan
i badkaret haha!Och sen så är det jobbigt att gå upp. Märkte
att mina fingrar var som russin hehe.
Ne men nu så sms:ar jag lite med Talita och snart ska jag gå och sova.
Såg på Top Model idag och Sandra åkte ut, aja tyckte att Cilia borde åka.
Men jaja the judges bestämmer.
Godnatt!
Kram ♥


Hoppas Denna tjej vinner! Vad heter hon nu igen? Hjärnsläpp kallas
det jag nyss fått...
Jag älskar hennes ögon/mun föresten!

Kommentarer
Postat av: Trees

Åh mums på hennes ögon, håller med:)

2009-10-14 @ 13:48:10
URL: http://mangofisk.se
Postat av: sötaste tjejen på bild

hon är så jääääävla söööööööööööt kan inte fatta! hon är sötast!

2010-11-22 @ 13:16:21
Postat av: Anonym

vart kommer dom där ögonen ifrån, från en annan magisk planet eller? ;o hennes ögon är väldigt overkliga ''stora och fina verkligen'' hon är ju så grymt söt så det finns inte!

2010-12-03 @ 19:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0