090113

Heeej!

Har precis käkat mat (spagetti med köttfärsås)...åt lite eftersom jag inte var hungrig.
Men sen så såg jag att mamma hade köpt cookies och då gick jag i atack! Asså
jag måste sluta med Chips, Godis, läsk, kakor pluss Donken. Det är inte bra som jag äter.
Jag äter fan kakor 24/7 jag är en småätare, jag äter inte så himla mkt mat men kakor och
godis finns det alltid plats för hehe! x) NO de är slut med det, punkt.

Man kanske ska berätta lite om dagen då...
Idag så har det inte hänt så himla mycket, vi fick sluta
tidigare idag. Eftersom vi ska göra pappret hemma istället,
men jag har totalt glömt att jag måste göra det :o Jag kom
på det nyss....
Det känns som om vi aldrig har läxor, eller kanske rättare
sagt jag aldrig gör läxor? hehe. ¨
Men iallafall efter det var vi i vällingby, jag försökte få lite vett i 2
fjortisars skallar, gissa om det gick bra? No no... helt jävla omöjligt!
Sen så åkte jag hem med Stephie, stephie trampade på min tå
så nu har jag skiiit ont! Thats life.
Nu så sitter jag här hemma och torkar och har det as tråkigt.
Tänkte ta en Cook... Neeee jag får inte! Hetsätare jag e :(
Ni kanske kan komentera lite mer ochså eftersom jag har fått fler läsare:)
But no coments.
Aja men kanske ska slå på teven och se vad som kommer.
Kram!

Psst: Om 5 dagar kommer det något hem som jag velat ha länge,
can you guess what?  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0