15/10-09 & krig på bussen.

Heej!
Hur mår ni idag? Själv mår jag bra! Jag är så glad att ni äntligen börjat komentera
inläggen lite mer :). Nu så sitter jag och käkar munkar, så himla gott!.
Idag så gick vi till Ungdomsmotagningen, först så åkte vi tjejer i klassen dit och
lyssnade på när 2 vuxna prata om sex och sånnt. Sen så var vi i vällingby
lite vissa åt i Donken sen så när vi kom till skolan och hade luch. Det var Kebab med bröd.
Synd om dom som slösa sina pengar på Donken när det var kebab jaja. Sen efter det hade vi
svenska, det var boring på svenskan... Sen hade vi matte där var det kul. Vi fick titta på våra
Egenbilder på datan (skolfoto) jag blev helt okej det här året. Men jag har inte fått hem skolkatalogen
och mina bilder ennu. Dom borde komma snart. Idag på bussen var det krig haha x) Några personer
hoppa på bussen där bak och busschafören fick fliiippp!! Han börja skrika och knuffa ut folk och till och med
sparka på en kille. Han ingde ochså väktare sen dom kom men tur hade dom personerna gått som skulle kanske
få skit. Sen var det en kärring som skrek jävla invandrare jävla fitta hon var! Hatar gamlingar som ska komma
och lägga in sig i saker. Aja det gick typ 100 år sen kom det en annan buss, busschafören där var bra. Han
ba - här är alla vällkomna! Så ska busschaförer vara.
Aja sen var jag s&a&t&f i vällingby och satt där på en bänk och chilla.
Se åke jag hem. A så ,så har min dag sett ut.
Kram!

Ps: Hade besöksrekord igår!:) 270 besökare, whihoo. Hoppas ni hittar tillbaka hit♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0