5/10-09

Tjena Tjena!

Idag så var jag i skolan "som vanligt" och höll på att dö eftersom vi har fått nytt schema och det suger!
Vi slutar typ kl 15:30 varje dag, förutom tisdag tror jag....Iallafall så sprang vi runt lite på rasterna, och
ja vi körde blindbock och det började med att Methap sprang in med  huvet i ett typ "fönster" och a det blev tuyst
och sen plötsligt alla började garva, fett synd om henne hon hade säker ont! Hehe Methap jag vet att du läser detta <3. Sen så var det Elisabets tur att ha Rifaas halsduk på ögonen och a springa efter oss, men hon spran rakt in i ett skåp och ennu en gång blev det tyst i 1 sec och sen garva alla eftersom det såg så kul ut! men själv tyckte jag synd om dom som sprang in i saker och fick ont! Men iallafall sen så blev det Rebecas tur och jag säger bara, hon borde aldrig varit, hon sprang in med typ världens fart in i väggen och ingen han säga till henne att akta! Så hon sprang in i väggen och man hörde BOOOM! Och sen så sa hon typ något med "shit" jag hörde inte så bra och sen började hon gråta eftersom hon blödde ur munnen och hon hade krashat hennes tänder, stackarn. Så jag förstod att hon hade as ont så vi tog henne till skolsyster och därifrån gick hon till tandläkarn tror jag, hon måste ju laga dom. Tur att hon inte är vuxen och måste betala för dom! Isåfall skulle det blivit dyrt tror ja. Efter det så hade vi lektioner och sen så slutade vi. Efter skolan så åkte jag jag och Stephie&Anisa till v-by och gick till Kicks där hennes syrra praoar, hehe hon var sminkad kunde man se!:) men det ska man ju vara om man jobbar på kicks va?. Sen så gick vi därifrån så hon inte skulle få skit av någon som jobba där på riktigt. Efter det s träffa vi 2 st kompisar till Stephie vi satt med dom under "tystnad" det var enormt pinsamt eftersom att stephie inte pratade så jag fck snacka lite då och då , för att det inte skulle bli helt wierd. Sen så gick dom så då gick i ochså. Då sa Stephie att hon hade en 20a så vi gick till JM och köpte godis, vi käkade och sen så åkte Anisa hem och sen så åkte jag&S hem. Nu för kanske 5 min sen knacka det på fönstret och jag dog av rädsla! Men som tur var det bara stephie som ville låna hörlurar till sin Ipod men mina är sönder man kan inte höra i ena hörluren :/.... Men jaja s¨å har min dag sett ut. Lika tråkig som varje dag! Men snat så ska jag hjälpa mamma med maten och sen ska jag käka, undra ifall det kommer något bra på tv ikväll?

Kram!
ps: O.o det blev ett ganska så långt inlägg idag hehe :)



Min bror kan ju verkligen inte vara seriös när man ska ta bild hehe! x)<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0