7/10-09

Hej!
Hur mår ni? Själv mår jag bra. Idag så var jag i skolan 
och hade lektioner som sög förutom drama det var helt okej,
i no fattade jag inget och i matte så var det tråkigt, hehe vad jag
tycker om att klaga (?) Efter skolan så ville Talita att jag skulle ta bussen 
med henne så det gjorde jag, frida var ochså där. Stephie och Anisa var i läxstuga.
Men jag hade gjort klart min grej som jag ska göra,(jag ska skriva om talet 11)
Men jaja asså jag hatar när folk ifrågasätter vad jag tycker!
Jaja hehe behövde bara skriva av mig lite ;)
Nu så hörde jag mami komma hem, ska säga till henne att laga mat eftersom idag
åt jag inte. Det var några skabbiga "nudlar" fast igentligen sälkert spagettin som serverades
förrförr igår...skabb!, men nu får ha det bra. Magen kurrar som bara den hehe.

Kram!

                                                                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0