Besviken

Heej på er kära läsare!

Just nu så sitter jag hemma.
Iadg så var jag i skolan som vanligt, hade det as tråkigt. Men vi tittade på en film.
Den var ganska så bra den handlade om talet 23 eller a inte direkt hanlda men jaja....
Sen så slutade vi och jag var i vällingby i stadium med Stephie och Anisa. Stephies syster
praktiserar där och jag tycker det är coolt hehe :) kanske hon får en massa med rabbater på
saker vem vet:). Men jaja idag är jag lite ledsen vet inte varför, känner bara om att saker
och ting förändras, saker som man inte trodde skulle hända. Men jaja ibland så måste man
bara gå vidare, ibland kan man tappa vänner på bara en dag, så ta hand om era vänner och svik inte dom. Tur att ma har vänner, det är det bästa jag har. Och familjen såklart!.

Men jaja det blev ett kort inlägg nu.
Kram!
Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi jaa :D

2009-10-01 @ 18:01:29
URL: http://haidis.se/
Postat av: KLÄDER TILL SALU

kunde vart bättre, jag är sjuk :( själv då?

2009-10-01 @ 18:37:03
URL: http://fashionforsalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0