Godmorgon! :)

Godmorgon !

Nu så har jag vaknat precis, det var ju lite jobbigt att stiga upp ur min varma säng.
Men jag var tvungen att titta villken tid bion börja, jag oh Jahmila ska se (Upp) ,
ag ville igentligen se Zombieland men Jahmila ville se upp så jag tänkte aja jag tittar
bara på den då hehe. Men nu så ska jag försöka få i mig lite frukost oh sen så kommer
jag bara sitta hemma oh ha det tråkgt fram till kl 18:00 haha, men jaja jag ska fråga mama
om vi kan äta tacos idag, det var så länge sen jag åt det hehe. Men jaja igår så satt jag bara
och tråkade framför Facebook. Och snaka med folk o så. Men jaja ska försöka ta bilder idag!
Men man vet aldrig om jahmila kommer villja haha!
Men nu så kurrar magen, vi hörs om en stund!
Kram!
( Bjuder på en bild från igår )


Ganska så suddig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0