Godnatt

GodNatt! på er älsklingar!
Snart så ska jag gå och sova, lånade några böcker på biblioteket idag ochså.
Engelska böcker, eftersom jag måste träna på min engelska.
Jag har läst 2 böcker på engelska, (The growing pains of Adrian Mole ) Och sen
2:an av den, dom böckerna var ganska så roliga ;).
Men jag fattade inte alla ord hehe.
Men jag har ju fått dåligt omdöme på engelska.
Shit vad mycket jag börjar pladdra på om vad jag måste göra...haha.
Nej men a ska läsa lite, sen så ska jag sova. Måste ju vakna kl 07:00
bitti :s orkar inte.. Men SKÖNT att det är höstlov nästa vecka.
Men jo juste på höstlovet så ska jag göra en sak, men kan inte berätta
ennu för det är inte så säkert, men hoppas jag vågar! där fick ni en ledtråd ;)

Men godnatt/godkväll, vi hörs imårgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0