Guten morgon!

Är det så man skriver på tyska?...

God morgon & Hej! :)

Jag vaknade precis av att en liten Molly hoppa på mig hehe.
Så ja tänkte varför inte g upp nu, jag är en sån, som brukar ligga
kvar i sängen i år!. Men idag så har jag Tandläkare!! :).
Hoppas jag får min tandstälning snart, som ni vet så har jag varmpytänder
som måste åka ner hehe ;). Men jaja jag avänder den där pepsodenwhite tandkrämen
och den funkar verkligen, inte direkt som på reklamen när hon får kristall vita direkt.
Men på mig så funkar den mina är vita som papper hehe :), men jag tyker faktiskt om
att gå till tandläkarn, gör ni det?. Men efter tand.....  så vet jag inte vad jag ska göra,
jag längtar tills överimårgon, men kan nte berätta något enn för det är inte säkert.
Men jaja mina läppar är torra som fan, jag måste gräva och leta efter mitt vaselin.
Mne jaja vi hörs senare!
Kram!  ps: Ni har blvit bättre på att komentera!, så glad jag blir!. I♥my blog! :) sånnt
                 armband kan man köpa på Cooco tror jag :) vill ha!

I relly do! ;)

Kommentarer
Postat av: Edwiige

Ah tyvärr så är dom slut. Fast i Vällingby finns det få biljetter kvar

2009-10-27 @ 13:51:50
URL: http://mamaciitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0