I got it!

Heej på er!

Nu så har jag preis kommit hem, mamma ville visst "gå" lite så hon gick av 2 stationer innan mig hehe.
Men iallafall när jag kom till vällingby så sprang jag till Bion och som tur fanns det biljett!, jag är sååååå GLAD! :)Det fanns
faktiskt ganska så många kvar, så igentligen så skulle jag inte behövd kriga så som jag gjorde hehe. Jag kommer
gå med mami och kolla eftersom ingen annan ville, pluss så gör vi inte så himla mkt dsaker ihop så jaja.
Men iallafall efter det ås gick vi till tandläkarn, där så väntade vi 30 m innan dom släppte in oss, dom ska ju alltid vara försenade..suck. Dom tittade bara snabbt oh mätte och greja, och sen så sa dom att dom skulle skicka
en check hem till oss eftersom jag kommer få tandställning av behövliga skäl inte skönhetsskäl, men på
sätt ocjvis ochså men jaja, om det skulle vara skönhets orsak så skulle det kostat 50 000 kr för mig, men jag
behöver verkligen tandstälning. Så jag kommer få tandstälnning (rälls, både uppe o nere) 2010 hur kan dom
låta mig vänta så länge?! .... :(.... Men jaja tiden går vel "fort".
Men efter det så gik vi till Donken, fan måste sluta äta där. Vi äter där för ofta. Varje gång vi
åker till stan- Vby. Käka där iallafall sen åkte vi hem.
Nu så tänker jag vara lite på datan oh sen så ska jag glo på tv hehe, även fast inget kommer.

Ha det bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken tur du hade att det fanns biljetter kvar , dom borde gå åt eftersom att det " verkar " vara en populär film :)



Ska vi börja följa varandra via bloglovin ?



Kram

2009-10-27 @ 17:49:22
URL: http://theezzan.blogg.se/
Postat av: Jennifer ღ

Snygg blogg! :)

Ska du se Kissie och Dessie på tv ikväll? :)

kramღ

2009-10-27 @ 19:13:33
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0