Meningslöst

Heej.

Asså det känns ganska så meningslöst att jag bloggar, men jaja jag kanske kommer
sluta med att uppdatera ofta helt enkelt, ibland så känns det som om jag tvingar mig till
att skriva ett inlägg, och igentligen så ska det inte vara så eller hur? Men hursomhelst...
ville bara säga det, ni är lite snåla med komentarer. Det skulle varit mycket roligare om
man fick några komentarer! <3

Men tillbaks till dagen&annat.
Imårse så vaknade jag 6:30 eftersom klassen skulle till Synagogan (Synagogan är
typ som judarnas kyrka) jag slänge i mig en macka fort och sen mötte jag upp Stephie
på busshålsplatsen, bussen kom kanske efter 6-7m och när den kom så skulle jag såklart
ta upp mitt busskort som jag alltid brukar ha i väskan. Men imårse så böt jag väska eftersom
vi skulle ha mindre lektioner och då skulle jag inte använda min större väska som jag vanligtvis
brukar ha. Så a när jag skulle ta upp busskortet så hade jag glömt den hemma i den andra väskan....
typiskt mig så Stephie var snäll och sprang hem till mig och hämta. Jag bor 3 m bort från busshålsplatsen.
Så vi var as rädda att vi inte skulle hinna möta upp ett par vänner från vår klass i vällingby. Så vi krigade
som fan och vi sprang ner till tåget, och där stod dom! Jag svär jag höll på att ramla i trappan! men vi hann
och det var detviktigaste. Vi åkte till Islandstorget och där så mötte klassen oss och sen så tog vi tåg till
T-centralen. Därifrån gick vi till Synagogan. När vi väl var där så skulle man lämna av sig sina saker (jacka och sånnt) efter som att det var en helig byggnad, tur att ingen snodde! Oh alla killar var tvugna att ha något på huvet (?). Tur att vi tjejer inte behövde!. Sen så var det en gammal tant som snacka  i 60 år om någonting. 
Vid 2 tillfällen så tog hon och drack vatten ur ett glas hon hade bredvid sig, och det blev as tyst och jag kunde inte hålla mig  för att garva, det var så tyst och hon stod typ på "altaret" och drack vatten haha, det kanske inte låter så himla kul men det såg kul ut!... Jaja jag och min torra humår.  Efteråt så gick vi därifrån och åkte tillbaka.
Våran lärare sa att alla skulle gå från Islandstorget men vad fan tror han att vi är (?) Jaja jag anisa och Stephie
&Tila& några fler åkte buss endå. Sen efter det så hade jag språk och då tittade vi på Bring it On, kommer inte
ihåg exakt villken Bring it on det var men det var en tjej som kom från spanien&mexico tror jag är inte
säker men jaja filmen var bra, och jag älskade hennes hår hehe! :) Hon liknade Rihanna fett mycket. Det
skulle inte förvåna mig om dom var systrar. Efter det gick jag bara hem, det var tjejgrupp men
jag pallade inte gå. Det är ganska så tråkigt om jag ska vara ärlig.
Ha det Bra!
/Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0