Paranormal activity

Hej!

Har precis ätit mat nu, tacos mm gott! =)
Men jaja, messa lite med Jahmila oh hon vill inte se filmen upp längre för
det är på svenskt tal. Men jag föreslog Skräckfilmen Paranormal activity
så den ska vi se, blev lite chokad att hon fick eftersom den går 23:30
men bara för hon fick så fick jag okså :), jag kommer säkert dö i biosalongen
(om vi kommer in, man måste vara 15 oh vi är 13 haha ) Men vi ska testa
så om dom frågar mitt personnr så säger jag bara 940720 haha! x)
Ne men hoppas vi kommer in!
Men jaja, nu så ska jag sitta lite på datan och sen så ska jag inte göra så mkt.
Men jaja vi hörs sen!
Kram!

Undra om jag kommer kunna sova inatt ifall vi ser den??..... :O
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0