Save the last dance

Hej!
Nu så har jag precis kommit hem :) Var i skolan på tjejgruppen
för att dom titta på film, save the last dance^^ , har den hemma
så ja det skulle vara lite taskigt om jag bara giick sen...men jag stanna.
Nu så sitter jag och äter mat och stressar, ska gå tll Stephie kl 18:00
och följa med henne till någon knytkalas, tror att det är hennes lillasyrras
klass. Men a försöker endå nu få ihop ett inlägg!:)
Sitter iallafall och lyssnar på lite musik och käkar som sagt.
Men ja ni får ha det bra!:)
Bloggar sen när jag kommer hem. Tar kanske med mig kameran ;)
Kram!
Kommentarer
Postat av: Meems

Så bra at du liker Tokio Hotel:)

Er alltid artig å finne noen som er like glade i dem som jeg:)



Klem fra norge:)

2009-10-22 @ 18:24:36
URL: http://meems.blogg.no
Postat av: Anonym

Har en som heter jenny gjort din design?

2009-10-22 @ 19:12:03
URL: http://Blondsa.bloggplatsen.se
Postat av: anisa =)=)

var filmen bra =)

2009-10-22 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0