Shopping

Heejsan!

Idag så åkte jag och mamma till vällingby och titta i affärer och gick på donken.
Iallfall så valde jag kläder som mamma skulle testa och sen så tyckte hon det var
fint och hon köpte, kanske man ska bl en kläd stylist? hehe. Sen så åt vi och sen så
gick vi runt lite till kanske i 2 timmar till. På donken så träffade jag Anisa, och sen på
bussen hem träffade jag Jahmila :). Men iallafall jag har lite ont i fötterna just nu av att gått
runt i vällingby med skorna som jag sist köpte. Juste jag hade AAAAASSSS ONT när jag och mamma
åkte till stan och jag hade på mig dom svarta (ankle bootsen) från din sko, ni kan se bild på
dom i ketegorin (införskaffat) jag hade blåser i 1 vecka!! Aja dom skorna som jag sist köpte
är ganska så bekväma så det är bra, jag såg ett par fina skor på din sko idag, jag vill ha!
hehe, ne men nu så ska jag gå och ta ett glas med cola.
Ha det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0