Trött och uttråkad

 Hej!

Nu så är jag skit trött! Vaknade kl 07:30 oh var helt död, kunde knappt öppna ögonen.
The reason till att jag vaknade tidigt är att jag hade tid och doktorn kl 08:15 så jag klädde
på mig tandborsta tänderna och drak te as snabbt, när jag gick ut så var det så himla kallt!
jag var fortvarande ganska så trött och gäspade typ hela tiden... Pluss så var det bara jag
på bussen haha! Men iallafall så åkte jag tll Hässelbygård där det ligger. Väntade i väntrummet
en stund sen så såg jag att dom hade en våg så jag gik och vägde mig, har gått ner ganska
så mycket :).  Sen så kom doktorn och jag gick in, han hade en praktikan eller vad det nu heter
med sig. Dom tittade på mina handleder och sen så frågade dom mig ifall jag hade ätit, jag ba
-nej, bara te.  Typiskt! Bara för jag drack te så kunde jag inte gå och ta blodprov idag :/ Måste
åka senare i veckan. Men jaja sen så gick jag till Ica köpte en Ramlösa och åkte hem. Nu så
blev jag plötsligt skit trött *gäsp*, tror jag ska gå oh lägga mig igen haha!...
 

Förresten testade en ny frisyr idag, mitt bena  :)
Vad tycks :)??
 
kram <3

Kommentarer
Postat av: anisa =)=)

fint =)

2009-10-31 @ 01:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0