Varm Oboy

Godmorgon !

Fan vad det svider på mina fingrar just nu!, jag la in ett glas med mjölk
i mikron och sen när jag skulle ta ut den så brände jag mig på glaset faan
vad det gjorde ont hehe x) Har det hänt er ochsaå någon gång?

Men jaja innan jag brände mig så la jag mat till katterna och sen klädde jag på
mig borsta tänderna osv. Nu så sitter jag oh käkar knäckebröd Ooo första gången
jag äter frukost haha!. Men ja idag så blir det Michael jackson´s Yhis is it :) Vet ni hur länge
jag längtat!? hehe, jag tror alla Michael jackson fan han längtat. Men kanske jag kommer
böla lite då, då under filmen. För man blir ju lite ledsen att han faktiskt inte lever :(...
Villka av er ska gå och se den?.
Men nu så ska jag äta klart min macka.
Kram!

Kommentarer
Postat av: p

ååååh älskar varm oboy :D

sv. haha yeha :D

2009-10-28 @ 15:01:00
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0