090905

Tjingeling! Hur mår ni? själv mår jag Bra!:) Just nu är jag hemma hos min mormor och käkar upp hennes godisar ha ha! På vägen til henne när vi satt i tåget, så mådde jag as illa, var fett hungrig eftersom jag inte käkade någon frukost...så jag köpte en kanelbulle det var as länge sen ajg åt en, tycker ni om kanelbullar? Det gör jag hihi :D
Men Vaniljcolan smakade bara lite vnilj inte så mycket ,men den var ganska så god. Och B&J käkade jag upp på ett naffs. Men jag önksa att ni kunde komentera LITE MER det skulle vara mycket roligare när man kikar in om man fått några komentarer :) men jaja ni gör hur ni vill, jag kan ju inte tvinga er  förståss. Men jag vill att ni läsare kunde lämna en liten komentar om vad ni skulle villja jag kanske kan göra i bloggen, ni förstår? :)
Men asså nu är jag rädd att jag har svininfluensan eller att jag kommer få den eftersom min moster Maria och mina kusiner kanske har det, dom var hos läkaren och fråga och dom tror att min moster har det. Men hon kommer inte dö eftersom hon har inte några problem med hjärtat.

Men hoppas ni får en trevlig dag!
Så hörs vi snart!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: *Em

Hej! Allt bra med dig idag? :)

2009-09-06 @ 17:47:24
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har fullt upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-06 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0