23-sep

Heejsan!


Nu så har jag precis kommit hemirfrån skolan. Och jag är vrålhungrig! x)
tror jag ska ta och käka något. Sen så är jag inne på msn men alla dissar mig
ingen svarar... Worse luck!
Som alltid.
Jaja jag vet inte riktigt vad jag ska ta och skriva mer en att jag har astråkigt
och det betyder att inget speciellt har hänt!!
Jo juste! När jag åkte buss så plötsligt så stannade bussen mitt i vägen eftersom
en gammal tant höll på att gå över...asså hur sjuk tant! man går inte över mitt på bilvägen+
så tittade hon inte ens och hon verkade inte se att det var en stor buss som var nära på att
körA på henne..Tanter assåå.

Jaja det var min intresanta dag!
Enjoy
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0