25/9-09

Heej på er!

Idag så har dagen kännts oändlig!
Jag har haft Engelska, geografi, syslöjd och matte.

Nu berättar jag om dagen:
Engelska: Vi tittade på någon rolig film som heter
jamaican  runners tror jag :) den var as rolig! Se den.

Ras typ i 5 minuter vi har aldrig rast typ eller nu i 7:an har vi mer rast
en vad vi hade  6:an iallafall så det är bra.

Geografi: Vi var tvunga att måla sjöar och massa andra
grejer som världs kontinenterna m.m det var AS tråkigt.
Jag hatar Matte, geo NO m.m. Jag hatar skolan kan vi säga.

SYslöjd: Jag är en sån person som inte alls tycker om
att säga till läraren när jag klipper i tyg eller när man ska rita upp
saken man ska sy, nej jag är mer "Kreativ" som mn sy lärare säger till mig
jag bara klipper utan att fråga och ritar aldrig upp vad jag ska göra! Jag gör ideen
innan jag ens kommit på den. Som idag så ville jag först göra en Stuffed Olive dräkt
jag började klippa i det gröna tyget och gjorde den som ens poncho, sen så tog jag rött
stickigt tyg som skulle vara "paprikan" som skulle vara runt huvudet. Men det slutade med
att jag klippte några hål där huvudet skulle vara och sen några där benen skulle vara. Jag är en
geuppare! jag gör alldrig saker rätt hehe x).
Förut så gjorde jag en badräkt som jag själv inte skulle ha så gick efter en kompis mått. Jag bara ritade pp
en badräkt på ett tyg som man skulle rita en teckning och sen klippte jag, hehe medd et vae baddräktstyg
men endå. Det resuterade att den var helt förliten hehe!

Jag ska visa bild sen när jag hittar den just nu är den packad....

Matte:
As tråkigt men vi var i datasalken eftersom vi ska prata om tal och då gjorde vi en powerpoint.

Så, så har min dag sett ut!
 Nu så har jag precis varit i centrum och köpt choklad och kattmat. Idag fick jag reda på att en av mina bästa kompisar Anisa har smakat torrfoder för katter!!! Hon  sa att det smakade as äckligt! Så testa inte det där hemma! Det är bara proffs som hon som får smaka x).

Ha det bra!
KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0