Brrrr

Heej!
Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, men jag fryser som jag vet inte vad!
Det var så jäkla kallt ute att jag dog, och pluss så hade jag gympa. Worse luck!
Iallafall idag så vaknade jag som vanligt kl 7 och gick till skolan.  Jag hade 2 lektioner
innan lunch och efter lunchen så hade jag språk ooch sen så hade jag Gympa, gympan
var en ren tortyr. Jag Rifaa och Daniel pallade inte springa så vi gick och snacka. Jag frös som bara
den! Igentligen så skulle man springa runt typ en "Ö" men vi gick bara. Vem orkar springa liksom, jag har
sämsta konditionen jag svär, jag blir typ lite anfådd bara av att gå upp 3 trappor omg jag måste jobba
på konditionen :O.... Jaja sen så kom vi tillbaka till skolan efter 2 TIMMARS gympa och var helt döda
och då så hade vi No, när vi kom in i skolan så luktade det as mycket rök. Och på sista tiden s¨å har folk
börjat sätta på brandalaramet....så efter en stund i klassrummet med huvudvärk pågrundav röken som luktade,
(Det luktade bränt papper) så satts brandalarmet på. Och det visade sig att någon hade tänt på en papperskorg i
en toalett och det brann. Villken Idiot kan göra något så jävla dumt! Vi kunde fan dö, det fanns kemikalier i labbet
och hela byggnaden skulle kunna explodera. Men jaja det finns idioter i våran skola....konstigt, nej....Iallafall sen så fick vi gå hem. Och på bussen träffa jag på en vän, och hon hade tagit hål i läppen det var skiiit fint! :)
Nu så är jag hemma. Men jaja så har min dag sett ut.. helt tråkig och kall. Haha!
Ne men ni får ha det så bra!

Kram!

Bjuder på denna bild, jag i serbien. Varma tider!
Haha. Har sett att vissa börjat använda Uggs x)
Kommentarer
Postat av: xiona

Jag hann inte ställa en fråga :( Kommer du från serbien? Kram!

2009-09-29 @ 16:36:00
URL: http://analovers.blogg.se/
Postat av: Xiona

Jag är 162, haha! rätt kort..

2009-09-29 @ 16:38:31
URL: http://analovers.blogg.se/
Postat av: Xiona

Ja, det har du rätt i. Alltså, att om du först svälter dig själv och sedan äter, då kommer du gå upp väldigt mycket. Testa äta nyttigt (typ sallader) och frukt, och träna mycket, det lär ju hjälpa :) jag har vart i skolan bara! dudå? kram

2009-09-29 @ 16:40:17
URL: http://analovers.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: så bra :)

jo du förresten, är du fortfarande nöjd med designen jag gjorde? eftersom att du inte har bytt menar jag? :D kram

2009-09-29 @ 18:05:28
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0