Jag älskar...

..ljudet av regn! När det faller ner på fönsterbrädan på utsidan,man
blir så himla lugn av det ljudet tycker jag. Kanske mina läsare ochså
tycker det? ne jag vet faktiskt inte:). Nu så har jag tagit ett bad och tvättat
håret. Ikväll ska jag inte föna och platta håret eftersom mitt hår har blivit rätt så
slitet pågrund av det så jag ska kanske sluta. Men mitt hår ät så vågigt så jag´
kommer ha toffs. Ja ja, slut pratat om mitt hår hehe. Ne men nu så ska jag gå och lägga
mig kl är 22:50 just nu. Imårgon så har jag gympa och jag kan säga en sak till er att
jag ser absolut inte framimot det!
Men nu så ska jag gå och krypa under täcket...
God natt, kram!

Här är en bild som inte kom upp här i bloggen när jag bakade
Cupcakes haha! The real me, töntar med allt omkring mig ;)

Kommentarer
Postat av: Elin & Nora ♥

sv: tack för din röst! ♥

2009-09-28 @ 23:00:39
URL: http://elinonora.blogg.se/
Postat av: Jenny

rolig bild xD

Sv: tja! dagen har varit suverän :D sj då?

2009-09-28 @ 23:04:52
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0