!Marabou monstret Alexandra, is in the house!

....det vet jag.

Hej! (glömde nästan att säga det) :p

Nu så har jag precis kommit hem ifrån Ica men en Marabou choklad i handen, nynnandes på
"jag ska äta choklaad, fy fan vad det ska bli gott" haha, sånn är jag. Jga käkar inte choklad varje dag liksom.
Men choklad är alltid gott! :) tycker jag iallafall, tycker inte ni det? ,igentligen tänkte jag spara det till ikväll,
men det kommer nog inte bli så med jag ska försöka!, men som jag sa "spara" finns inte i min värld...

Nu så sitter jag och funderar och undrar på vad som kommer på tv ikväll, hoppas det kommer något bra!
kanske ni vet? ni är fortvarande lite snåla med att komentera hihi <3.
Men jaja ni kommer säkert bli bättre på det hoppas jag!=) (låter jag inte som en stolt mor?) x).
ha en trevlig kväll, jag lovar vi hörs om några sekunder. Ska lägga in dagens fråga! :D spännande va?

KRAM!

Me and my baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0