Otur...

Heej bloggen!
Hur mår mina kära läsare idag då?=) Själv mår jag lite sådär eftersom jag är lite förkyld.

Men nu så ska jag berätta om dagen:

Imårse när jag och Stephie skulle ta bussen till vällingby så hade vi otur säger jag bara, när vi såg bussen komma så såg vi att bussen va full. Precis efter den bussen så kom en annan som också skulle till Vällingby så vi gick mot den bussen, men den bara åkte förbi så vi missa den första helt i onödan! Vi fick flipp...och jag skratta lite ochså. Sen kom bussen till slut igen, men denna buss åkte väldigt mycket runt. Vi var rädda att vi skulle komma försent. Men som tur så gjorde v inte det, Phu!. Sen så hade vi Religion (stavning) vi tittade på en tecknad film och Moses och vi fick sen svara på några fråger. Sen så hade vi typ svenska och då läste vi bok. Sen kommer jag inte ihåg vad vi hade efter.  MEN DET JOBBIGASTE är att vi har gympa mitt på dagen och sen har vi NO efter det, och vi måste gå en bit för att komma dit vi ska ha gympa... men gympan var kul idag vi fick hoppa över "grejjer" och tävla mot varandra. Jag sög som fan, jag är as långsam och lat! tro mig fråga Stephie. Efter det så hade vi NO och jag hållde på att dö! så himla tråkigt... Men till sist så slutade vi, och då så skulle jag gå och ta bussen men jag såg den åka ivag och jag missa den. Fick vänta kanske 10 m på den. Men som tur hade jag Rifaa <3 som sällskap =). Sen på bussen när jag skulle trycka "stopp" så kunde jag inte, någon idiot hade visst lagt tuggummi på den så jag fick kriga för att kunna trycka stopp på något annats ställe ;o.

Men nu så sitter jag här hemma och käkar mackor, eftersom Lunchen idag var as äcklig, någon fickgratäng med torra potatisar..Ew.. Men jaja nu så ska jag  kika in i några bloggar=)

Puss!

 

Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

Sv: Så lite så :)



Ja jag tror vi skrev nåt om det haha, dont remember helt. tack så mycket! :) det värmer <3

2009-09-08 @ 18:18:12
URL: http://inmemoryofj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0