Pictures

Heej, nu så sitter jag olyckligtvis och biter ner mina sparade långa naglar. Fan jag som sparade så länge! nu är dom korta igen..... snyft :(

Nu så sitter jag och överför bilder från resan i serbien när jag hälsa på min bror och andra.
Och gissa vad det ligger på 15 bilder/ 546 HJÄLP! hur lång tid kommer detta ta ?! Ne men jag väntar.

Medanst kan jag ju berätta vad jag gjorde i serbien, jo jag gjorde ochså gele naglar med fransk manikyr, det blev as fint. (bild kommer i inlägget) men efter kanske 2 veckor så målade jag dom svarta tyckte det var mycket snyggare :) hehe! men det såg riktigt frächt ut med fransk manikyr!
60/546 hur länge till ska jag vänta......

Sn så gjorde jag en tatuering som skulle hålla i "1 månad" sajk, det gjorde den inte kanske bara i 1 eller 2 veckor. Det var henna dom gjorde den med. Min lillebror skulle göra med kinesiska tecken haha! Jag gjorde en fjäril (bild nere i inläget om 1000000001 år)

sitter och somnar hur lång tid ska det ta? det är det här jag hatar med att överföra massa bilder på en gång....
asså jag svär det här kan ta 2 timmar, men vad gör man inte för sina läsare?! 




1 timme har gått vafan haha!
FÖRE! Euw.... så himla fult!

EFTER! :)


Fin va? dom tog 2 timmar att göra men det var värt det.



 Piercingen.


Denna piercingen är ingen smyg grej
min mamma lät mig göra det, annars
skulle jag ej gjort det.
Iallafall, jag gjorde den i ett ställe i stan.
Det gjorde nte särsklit ont det brändes
bara till i en sekund Sen så var det över.
Sen så tog jag hand om den så gott jag kunde
genom att tvätta den med tvål varje morgon och
kvall, (operfymerad) och sen lägga någon desinfekterande
grej. Jag är glad att jag har den, ajg tycker den är as fin.
Den kostade 400 kr att göra.
De första dagarna hade jag typ en "fobi" att jag inte kunde
sova med ögonbrynet på kudden, men jag tror att det är bra att
jag inte gjorde det.
slut på min piercings historia haha!



Men nu så ska jag ta och läsa "ljudet av ditt hjäta" (så himla bra).

Imårgon lägger jag upp mer bilder! nu så är det så sent så jag orkar helt enkelt inte nu.
Så ni för dromma (sweet dreams)
laddade upp så himla många bilder, men ajg lägger dom lite varje dag uppe i bloggen så inte det blir helt bombat!

Kram!





Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon ! :)

Vad ska du hitta på denna lördag?

2009-09-05 @ 10:29:26
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej :) jag vet inte helelr vad jag ska göra idag ^^



Om du gillar min blogg kan du gärna lägga till mig på bloglovin! :) så gör jag detsamma till dig ^^

2009-09-05 @ 12:22:11
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0