Skolfoto

Heej läsare?!
 haha ne men statistiken suger ju....men det finns ju en förklaring för den saken, vet att jag har updaterat KASST men jag har inte känt för att blogga på några dagar. Samtidigt så har det varit lite tråkigt att inte blogga men jag har inte  orkat att vara en datanörd hehe. Iallafall idag så hade jag skolfoto ^^ jag körde på ett par svarta jeans, ett svart baslinne och en svart väst med knappar, lite Emo kanske? jo såklart det är ju det jag bli kallatd för. Hoppas jag blev bra på bilderna (alltså klassbilden och ansikte) man får ju inte se bilderna och då vet man inte om man ska köpa men mamma brukar alltid köpa eftersom hon brukar skicka blder till min pappa i Italien och min släkt i spanien. Sen efter skolfoto så skulle v igentligen haft gympa men våran lärare skulle fotas och då tittade vi på film istället :) vi tittade på ( Drag me to hell) stavning? Den var bra men inte läskig bara skabbig. Rifaa skrek som bara den så jag undrar om jag kommer ha kvar min hörsel någon vidare. Just my luck!. Vi hann inte se klart hela men jag kanske hyr den någon dag på videohörnan så kan jag se klart den. Men kärringen var så äcklig! Se filmen ni kommer spy...  Just nu så är jag asa hungrig! skolmaten i min skola är så hima blää. Så jag ska göra mig en macka och titta på tv.

KRAM!

******* 7/10 :)

Gosh hon kommer ge mig en förbannelse!
Hennes tänder är ju riktigt fräsha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0